X
Регистрация
Здравствуйте!
Для размещения своих сообщений
на форуме предлагаем зарегистрироваться.
Что за …. ерунда с этими твердочернильными?? - COPY-CLUB. Форум о цифровой печати (Бывший форум BSPRINT)
COPY-CLUB. Форум о цифровой печати (Бывший форум BSPRINT)

Вернуться   COPY-CLUB. Форум о цифровой печати (Бывший форум BSPRINT) > Технические форумы > Лазерная техника

 
 
Опции темы Опции просмотра
Старый 12.08.2006, 18:59   #3
hpm
Пользователь
 

Регистрация: 20.03.2006
Сообщений: 49
Сказал(а) спасибо: 1
Поблагодарили 0 раз(а) в 0 сообщениях
Рейтинг мнений:
Вес репутации: 0
hpm

По умолчанию

А вот человеку не повезло, так не повезло:

We ordered this POC for a small business on the basis of trade reviews, and our initial experience was positive. It appeared to be the quality, economical, fast printer our small business needed. For about five weeks. Then, the day before our annual meeting, the printer made a loud bang and stopped, with about 600 pages left to print. With the help of three inkjets rushed into service, we survived. The power supply was replaced the next day, and within a week a smaller bang occurred, followed by a dead printer. This time it was the motherboard. That took two days to get, and again we were down. Then, on its own, the cyan color developed an inability or unwillingness to print and the printer begain powering down every evening despite our best efforts to convince it otherwise. This is bad for three reasons: 1) it takes about five minutes to power up the next morning; 2) it prints an ink hogging test page upon each startup; and 3) the startup and shutdown cycle wastes an enormous amount of expensive solid ink - the drip tray, which should be cleaned no more than once a month, had to be cleaned weekly. While we were still awaiting service on the cyan problem, it apparently shot itself again - another bang and silence. This time the wait will be four days for the part. The 1-800 number in the literature is not the correct number for this printer, and the hold times are typically thirty minutes. Then one of the customer service "dudes" will tell you that there is no direct 800 number; that the parts will come in whenever; that Xerox won't replace the unit because the problems, no matter how many there have been, aren't "repeats"; and if you don't like it, tough. If you're running a business for profit - and our experience makes me wonder if Xerox is - then stay far, far away from these puppies. I would have given it a 1 except the output is great - just don't count on it, or you'll be very, very sorry......

Если коротко, через месяц громкий треск - сгорел блок питания, потом через месяц - материнка, потом перестал печатать циан, потом опять треск - и опять мертвый.... Звонят 1-800.... ожидают на линии полчаса, после чего им говорят, что поддержки этого принтера здесь нет..... что запчасти придут когда придут, что замене не подлежит, т.к. проблема не повторяющаяся, что если вам что-то не нравится, то ваши проблемы..... Короче, держитесь подальше от такого сервиса, особенно если вы бизнес!! .....

p.s. у меня, кстати, тоже материнка в 860-м сгорела
hpm вне форума   Ответить с цитированием
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 22:02. Часовой пояс GMT +4.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd. Перевод: zCarot