X Регистрация |
Здравствуйте! Для размещения своих сообщений на форуме предлагаем зарегистрироваться. |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Новичок
|
![]() Цитата:
![]() ![]() ![]() ![]() Дабы не напутать с переводом, предлагаю оригинальную английскую версию описания проблемы и её решение. Сделали один в один как написано, помогло на 100% ![]() Итак, вопрос: "Please can someone help me with my Oki. I have just replaced the balck & yellow toners (They were empty) and now the screen says 'check toner cartridge yellow / black toner sensor error. I need to print desperately over the weekend and there is no help line avaliable from oki. Please tell me what to do!! Thanks." Ответ: "Check the little switch/door on the right hand side of the drums. This has worked successfully for me. Symptom: After replacement of a C3530 Image Drum, the message, "Toner Sensor Error" is displayed. Cause: The plastic shutter in the ID is fully or partially covering the toner sensor window. Resolution: Move the cover upward to allow for the sensor to become fully exposed prior to reinstalling the drum. Очень хорошо, что у Arkano проблема решилась, но, может быть, эта информация в дальнейшем будет кому-нибудь полезна. |
|
![]() |
![]() |
Метки |
faq oki, oki |
Опции темы | |
Опции просмотра | |
|
|